ДВЕ СЛЪНЦА ОГРЯВАТ ПРИ МЕН:))))))

Още една приятелка прояви любопитство към моята личност:)))))(и то каква личност)...така ,че с удоволствие продължавам да отговарям на въпроси и с тяхна помощ да повдигам воала с който съм се покрила(воала разбира се е интернетанонимността:)))
Дани,благодаря ти за вниманието!Продължавай все така да ме радваш с прекрасни снимки и рецепти........толкова ми е хубаво и уютно при теб:)http://gogolina-gogolina.blogspot.com/2013/07/blog-post_24.html!

1. Кои са думичките с които можете да опишете своя характер ?
  Обичаща;Романтична;Нежен воин

2. Обичате ли животни и цветя ?
  Много

3. Какво е блогът за вас?
  Удоволствие

4. Какво обичате да правите в свободното си време? 
да чета,да пътуваме ,да сътворявам разни работи:) тукhttp://betaart-atelie.blogspot.com/,

5. Кое ви усмихва ?
  няма да конкретизирам-обичам да се усмихвам и се смея почти постоянно(..е все пак с причина:))

6. Кое ви натъжава ?
  БЕЗХАБЕРИЕТО

7. Обичате ли да планирате денят си ?
  Ооооо,разбира се

8. Мечтаете ли и за какво ?
Мечтая за здраве и сбъдването на мечтите на децата ми

9. Вярвате ли в съдбата ?
Целият ми живот е плод и доказателство на нейното съществуване(...., няма да съм подробна:)),но винаги съм усещала че съм обичана

10. Щастлив човек ли сте ?
Най-щастливият



Коментари

  1. Сърдечно благодаря за експесното участие в играта Миленка :)
    Чудесна си :) Щастлив , романтичен и обичан нежен войн :)
    Много ми хареса ! А с това че обичаш животните - още повече :)
    Усмихнат ден миличка :) Прегръщам те !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всяко ново приятелство е радост за мен.........Обичам около себи си да усещам позитивизъм и добронамереност ,а сред тези слънчогледи..се чуствам прекрасно:))))

      Изтриване
  2. Все така щастлива да си ! И нека се сбъднат всичките ти желания ,Миленка !
    Прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  3. Дани е подбрала чудесни въпроси,с отговорите на които те опознаваме все повече,Миленка,благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наред с откриването си пред другите,човек доопознава себе си.......И е толкова приятно:))))Прекрасен ден и прохладни прегръдки от мен за теб мило,Роси:)!

      Изтриване

Публикуване на коментар