ЛАПАДОВА СУПА С ОРИЗ-пикантна




продукти:

2 бр.моркови;
1 бр.кромид лук;
2-3 бр.люти чушлета;
2/3 ч.ч.ориз;
1 с.л.сух джоджен;
1 ч.ч.бланширан лапад;
2 с.л.меко краве масло;
сол;

***застройка:

1 ч.ч.кисело млеко;
1 бр.яйце;

В маслото задушаваме ситно нарязаните лук и моркови.Прибавяме за 2-3 завъртания и ориза и заливаме с 1,300-1,500 л.вода.Посоляваме и изсипваме в тенджерката и лапада заедно със ситно нарязаните люти чушлета.
Когато супата е готова я уплътняваме със застройката.
Поръсваме със стрития сух джоджен и да Ви е сладко!




Коментари

  1. Ох, как обичам зеленийки! Че и лютичко - точно по моя вкус. :)
    Добре че и аз днес правих супичка, та да не си умирам сега толкова по твоята, Миленче... Прегръдки и усмихнато утре!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна супичка! Както е студено навън, направо ми се сгря душата :)

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, много ме изкуши с тази супа. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм изкушена, фантастична е! Прегръдки, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  5. Ми да - изкусителка си си...
    Ама да попитам - има ли лапад по това време?
    И сипи едно чорбе!

    ОтговорИзтриване
  6. Ей такива леки супи приготвям и аз в къщи, Миленче.Лапад си съхранявам за зимата във фризера и сушен.За сушене сплитам листата на плитка и ги суша на проветриво място.
    Поздрави Миленка !

    ОтговорИзтриване
  7. Обожавам супички от този вид, а твоята е станала превъзходна и чак при мен ухае на свежест, на джоджен, на разкош :)
    Поздрави, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  8. Такива зелени супички с ориз много обичкам. И като им сложа една лъжичка кисело млекце или заквасена сметанка..мммммммм....
    Абе вкусно е, какво да кажа Миленче.
    Поздрави миличка!

    ОтговорИзтриване
  9. Миленче,както си я подлютила тази апетитна супа само с една купичка няма да си минеш да знаеш-върховна и топ-любима ми е!Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар