ПУКАНИ ЛЮТИ ЧУШЛЕТА



продукти:

300 гр.люти чушлета;
1 каф.ч. ябълков оцет;
1 каф.ч.вода;
1/3 каф.ч.олио;
1 каф.ч.захар;
1 с.л.сол;
1/2 вр.магданоз;
1 гл.пресен чесън;

Опукваме чушлетата и ги объркваме с наситенените магданоз и чесън.
В тенджерка сипваме оцета,водата,олиото,солта и захарта.Бъркаме на топлия котлон докато захарта се стопи.Ако прецените,че захарта Ви е малко добавете още.
Заливаме чушлетата с топлата марина и оставяме в хладилника-колкото по-дълго време,толкова повече поемат от маринатата.

Коментари

  1. Чудесни люти чушлета, Миленче! Само където аз не мога да ги ям ако са много лютиви, но пък винаги имам смелостта да ги опитам, стига да има кой да ми ги предложи... :)))

    Прегръдки и лека нощ от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленка, ако знаеш колко много ги обичам, само, че в слабо лютивия вариант. Това ми единствената любима рецепта за чушлета. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, тук вече е любимата област на мъжете, аз хич не си подам по лютичкото. Но съм сигурна, че ако я изпълня, ще има много доволни вкъщи.:-)))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар