ПАНГАСИУС С ОРЕХИ



продукти:

3 бр.филе от пангасиус;
4 бр.яйца;
150 гр.орехови ядки;
брашно;

олио;

5 с.л.соев сос;
2 с.л.чили сос;
1/2 лимон-сок;
сол;


Мариноваме рибното филе в сместа от соев сос,чили сос,лимоновия сок и солта за един-два часа.
Разбиваме яйцата с 50 мл.вода с 1ч.л.сол.
Нарязваме филетата на парченца с ширина 2 см./около:)/.
Овалваме рибата в брашното,потапяме в яйцето и пъхваме рибката в силно загрятото олио.Поръсваме горната страна на филето с нарязани орехови ядки.С помоща на лъжица поливаме ореховата страна на рибата със олио от тигана/4-5 пъти/-така застопоряваме ядката,за да не паднат орехите при обръщането.

Поднасяме с лимон.......превъзходно е!

Коментари

  1. О, вярвам ти Миленче, вярвам че е превъзходно! Аз избягвам пенгасиуса, че ми идва много мазен, но с панировката и тез орехчета, отцеден после ще е идеален! Благодаря ти за идеята. Отивам за риба! :))
    Хубава седмица, с много празнично настроение ти желая! :*

    ОтговорИзтриване
  2. Великлепни рибни филенца , и аз като Ирма да кажа ,че ти вярвам ,че е превъзходно :) ! Няма как да не е с орехова панировка :) !
    Хубава седмица ! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. Напълни ми се устата... много апетитно изглежда рибката. Много ми допада предложението за панировка с орехчета, ще се пробва!

    Усмихната седмица от мен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда страхотно! Ще пробвам!

    ОтговорИзтриване
  5. Обичам риба, Миленка и предложението ти много ми допадна. Така маринована звучи много вкусно.

    Прегръдки, Миленка и весела вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно предложението! Най ми допадна нарязването на рибата на парченца. Изглежда чудесно! И с това съчетание с марината и орехите - думи нямам!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Я, на каква интересна рецепта попадам, при теб Миленка!
    Ще я приготвя , като пропусна пърженето и я сложа под грила.Мисля, че ще се получи.
    Хубав нов ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Миленка, личи си, че е превъзходно! Хитринката за задържане на ядките ми хареса! Много вкусно приготвена рибка. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар