БАНАНОВА ТОРТА С ТУРСКИ БИСКВИТИ



Тази торта е ефирна и богата на усещания....Вкусвайки първото парченце усещаш с небцето си нежния шоколадов крем,който трудно излиза от съзнанието в последствие........Парченцето банан внася с прекрасния си вкус дозата свежест,която дава възможност да изпъкнат ароматите на ваниловия пудинг и медените бисквитки....Прелест!Прелест,която за съжаление няма да бъде вкусена от главния виновник за сътворяването на този съвършен и не на последно место лесен десерт.....
Днес (18.08.) е първият работен ден на моята Теди.....Започва работа на желано от нея место(в ПИБ),пожелавам и да достигне до желаната позиция.Радостна съм,че стъпка по стъпка постига една по една  мечтите си...Упорито ми е умното и добро момиче...!
Теди не се притеснявай маме,като се прибереш ще съм вдъхновена за по-хубава торта:))))
Обичаме те !


продукти:

2 1/2 пак. бисквити с масло и мед "ULKER";
1 л.прясно млеко;
200 гр.захар;
2 пак.пудинг ванилия"GELLVVE";
5 бр.банани;
2 бр.черен шоколад "Своге";
1 бр. черен шоколад"Своге"с лешници;
200 гр.сметана "Halta";
2 с.л.краве масло;
1 с.л.олио;

Започваме първо с шоколадовия крем,тъй като му трябва време за изстиване....
В тенджерка изсипваме сметаната.начупваме шоколада с ядките и единия черен.Прибавяме маслото и включваме котлона.Бъркаме до стопяването на шоколадите.Прибираме в хладилник ,за да се сгъсти.
Приготвяме пудинга според описанието на опаковката,като педварително сме сипали захарта в прясното млеко.
Половината от бисквитите натрошаваме на дъното на тортената форма и ги заравняваме.


Поливаме хрупкавата платка с 1/2 от топлия ванилов крем.Подреждаме 3 банана(обелени)в"кръг".Заливаме плодовете с шоколадовия крем.
Изсипваме втория блат от начупени бисквитки,върху които разпределяме останалия ванилов крем.Заравняваме с шпатула.
Украсяваме с останалите банани и с разтопения на водна баня шоколад,към който сме прибавили 1с.л.олио.
Преди поднасяне тортата отлежава в хладилник поне 2 часа.




Коментари

  1. Честито на Теди с пожелание за много успехи и добър колектив!
    Тортата е много съблазнителна,Миленка,черпя се с огромно удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленче, тортичката е едно много бързо, лесно и вкусно предложение!
    Браво на Теди (искам и аз там!)! Желая и късмет и успех! Да се издигне бързо и да ме вземе при нея :))Моята дъщеричка също в момента търси подходяща работа, дано имат късмет и шанс младите, много е трудно...
    Представям си каква пък торта ще забъркаш, като се прибере Теди!

    ОтговорИзтриване
  3. Пак аз - да кажа (сакън да не си сложа ципа на устата), че предишния вид на блога по ми харесваше! Което разбира се не е от значение.:)

    ОтговорИзтриване
  4. Миленче, честита радост за момичето ти! Аз за момента само мечтая да постигна това, което тя е успяла. :) Сигурна съм, че всички се радвате много! Задължително ще се почерпя с вкусната торта, която си й приготвила, и ще й пожелая попътен вятър. Поздрави сърдечни от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Първо - успех на детето и удовлетворение от работата!
    Второ - наистина да направиш поне толкова вкусна торта отново, за да си хапне :)
    Трето - толкова примамливо си я описала, че си казах, че няма как да не я опитаме и вкъщи :)
    Поздрави, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  6. Миленка, успех в живота на момичето ти!
    Нека следва и осъществява мечтите си!
    Чудесна торта!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Много изкушаваща тортичка!
    Изглежда страхотно!
    А на твоето момиче попътен вятър и само напред!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Успех и от мен! Много сочна и вкусна е станала тортата!

    ОтговорИзтриване
  9. Миленче, много успех и попътен вятър на твоето момиче, а тортата е прекрасна. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Миленче, честито на девойчето! Много успехи ѝ желая!
    Тортата е невероятно вкусна!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна торта за страхотен повод. Кой не обича комбинацията от банани, шоколад и ванилов пудинг? И аз правя подобна торта, но с бишкоти, до сега не се бях сещала да слагам цели бананите :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар