ЗЕЛЕНЧУКОВА СУПА С ПОШИРАНИ ЯЙЦА


продукти:

500 гр.картофи;
1-2 бр.моркови;
1 ч.ч.грах(консерва);
1 ч.ч.пресно млеко;
1 с.л.зеленчукова подправка;
сол;

яйца;
магданоз;

В 1,500 л.вода сваряваме едро нарязаните картофки и целите моркови.подправили сме със зеленчуковата подправка.
Сварените морковчета се нарязват на кубчета,а картофките се намачкват във водата с ръчна преса(не трябва да са финно пасирани).Връщаме и морковите в тенджерката заедно с граха.Застройваме с млекото и оставяме на котлона супичката да поври за още 4-5 мин.
В отделен съд с вода пошираме яйцата като вяко яйце го счупваме в стреч фолио.Поръсваме със солчица и ситно нарязан магданоз.Пускаме пакетчетата във врящата вода за 7-8 мин..
Сервираме порцийката с яйцата,като тяхната бройка е по-ваш избор.



Коментари

  1. ЕХ,ТЕЗИ ПОШИРАНИ ЯЙЦА ОЩЕ НЕ СЪМ ГИ ПРАВИЛА И СЕГА КАТО СЕ КОКОРЧА НА ТАЗИ РАЗКОШНА СУПА СИ МИСЛЯ,ЧЕ Е КРАЙНО ВРЕМЕ ДА ИМ ДОЙДЕ РЕДА,МИЛЕНКА!СТРАХОТНО ПОПАДЕНИЕ Е ДА ГИ СЪЧЕТАЕШ ТОЧНО СЪС СУПА,МНОГО МИ ДОПАДА!Съжалявам за големите букви,натиснала съм бутона,докато пиша и не гледам монитора.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз им се каня на пошираните яйца, а твоите са много апетитини в тази компания :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ама пък как ги измисляяяяш...страшна си!

    ОтговорИзтриване
  4. Миленка, обичам поширани яйца и тази супа със сигурност
    ще ни хареса.
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Еха Миленка страхотна вкусотия ни поднасяш днес,много ми допадна идеята.Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Миленче, страхотна супичка! И определено е много ефектна с тези яйчица. Не съм ги опитвала (нито на вкус, нито да ги приготвя),
    но подозирам, че само губя от това. ;)
    Прегръдки и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Ама много ми харесва, моята супичка е това, стопли ме истински! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна е супата наистина,а комбинацията с пошираните яйчица е превъзходна...Съжалявам,че не разполових едно от яйчицата за снимката,за да станете свидели на прекрасното рохко жълтъче.....
    Прекрасни септемврийски събота и неделя момичета:),прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар