ЯБЪЛКОВА ТОРТА С БИСКВИТИ


продукти:

27 бр.какаови бисквити"Закуска";
1 кг.ябълки;
200 гр.заквасена сметана"Данон";
125 гр.крема сирене;
100 мл.подсладена течна сметана;
5 с.л.пудра захар;

канела;
шоколад;

Разбъркваме в удобна купа с дървена лъжица заквасената и течната сметана заедно с кремата сирене и пудрата захар.
Обелваме,почистваме и настъргваме ябълките.
Директно в подноса подреждаме първия ред бисквити.Разпределяме 1/3 от крема.Поръсваме с канела и 1/3 от ябълките.
Покриваме с втория бисквитен ред,който от своя страна покриваме с 2/3 от крема и ябълките.
Подреждаме и последните бисквити,Намазваме с останалия крем.Поръсваме отново с канела и ябълки.
Украсяваме с накълцания(настърган)шоколад и прибираме за 2-3 часа в хладилник преди да поднесем прекрасния десерт.



Коментари

  1. Чудесна лесна торта Миленче.От години не приготвям в къщи сложни рецепти, изискващи време и куп продукти.Вече съм изключила напълно твърде тежките ястия от кухнята си.Поздравления за рецептата.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Миленка, със сигурност тортата е много вкусна!
    Прегръдки с много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусна е и лесна за приготвяне - това което често ни е необходимо!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ама много обичам бисквитена торта и не бих отказала нито еди вариант, харесва ми ябълковата идея, любима ми е! Страхотна рецепта! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Миленка, много ми хареса предложението ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Мм, сочна, вкусна и бърза тортичка! Поздравления, Миленка, прекрасна е!
    Весели предпразнични дни от мен! С прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Ехе, Миленка, това е приказна торта, така сочна и вкусна изглежда. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Миленче, ако има останало парченце, с най-голяма наслада бих му се зарадвала. Чудна тортичка!
    Прегръдки и светли празници!

    ОтговорИзтриване
  9. Без съмнение ще си заслужава всяка хапка тази чудна тортичка,Миленка,страхотна идея!Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  10. Сума ти време не съм се занимавала с кулинария, Миленка! Цели 8 дни тичах по всякакви задачи... баш преди Коледа.... А ти си успяла да спретнеш купища вкусни рецепти, не знам как си смогнала!... Много ми хареса тази тортичка, сигурно е много сочна и лека, но също и засищаща! Да знаеш как обичам такива неща със сметанка и шоколад!!! ИЗобщо всичките ти рецепти много ми харесаха, не знам откъде да почна да ги опитвам?!........ Поздрави и гушки! И много, много щастлива Коледа!!!

    ОтговорИзтриване
  11. течната сметана разбива ли се предварително?

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар