БОБ СЪС СУДЖУК



 продукти:

500 гр.бял и черен боб;
200-300 гр.суджук;
2 бр.моркови;
2 бр.зелени чушки;
1 стр.праз лук;
1 малка глава целина;
2 с.л.доматено пюре;
1 с.л.сух джоджен;
2 скил.чесън;
сол;
олио;
магданоз;

Сваряваме двата вида боб в малко подсолена вода(не се притеснявам от факта ,че са различни варивата,защото и белия и черния са взети от с.Смилян).
Леко запържваме суджука,нарязан на парченца,Изкарваме го и към неговата мазнинка добавяме и малко олио(зехтин).В олиото и малко водичка задушаваме ситно нарязаната чушка,моркови,праз и целина.Добавяме и доматената паста с накълцания чесън.
Кавардисваме боба,в който вече сме добавили и суджука.
Слагаме ястието на котлона да покъкри за 15-20 мин.,време в което да си взаимодействам всички съставки.Подправяме с джоджена.
Поднасяме с пресен магданоз...

Коментари

  1. Ей това зимно ястие е любимо на всички мъже, Миленка.Баща ми го обича и с наденица и с ребра.И редовно си го прави на село.
    Чудесни снимки и представяне си му направила.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Tова ястие просто го обожавам:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Усетих аз едно Вкусно Ухание от някъде, а то от къде било :) Обичам я много тази гозба в чинията и никога не бих отказала, ама никога, чудесно е!
    Поздрави, Миленче!

    ОтговорИзтриване
  4. По- вкусно от една чиния боб със суджук, може да бъде само втора чиния от същото.
    Много вкусно изглежда. Взимам си виртуално за обяд, че отдавна не съм хапвала.
    Поздрави и усмихната сряда!

    ОтговорИзтриване
  5. Миленче, останаха ми очите в тази мнджа :)))...Ех, кога ли ще съм в България, да ти дойда на гости на ей такова ...мммм....

    ОтговорИзтриване
  6. Е това бобче Миленче ми е много любимо, а мъжО ако усети ще се събуди на момента...

    ОтговорИзтриване
  7. Класика и тъкмо за това време на годината!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Това ми е много любимо, правя такива вариации често, даже и за бърза вечеря като използвам боб от консерва! Още утре за вечеря ще направя! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар