СВИНСКО С ТУРШИЯ И КОРЕНОПЛОДНО ПЮРЕ

продукти:

600 гр.свински бут или плешка;
4-5 бр.средни картофа;
2 бр.моркови;
1/4 черна ряпа;
1 с.л.горчица;
5 с.л.майонеза;
1 купичка зеленчуци от туршия;
1/2 каф.ч.олио;
сол;
черен пипер;

В подсолена вода сваряваме обелените картофи,моркови и ряпа.Сварените зеленчуци намачкваме на пюре и овкусяваме с горчицата,майонезата и добавяме малко сол.
Месото нарязваме на хапки посоляваме го с пипер и сол.Заливаме го с 1 ч.ч.вода и олиото.Похлупваме съда и задушаваме до готовност.Малко преди изключване на котлона прибавяме нарязаните мариновани зеленчуци.
Поднасянето е въпрос на настроение и виждане:)
Сигурна съм че ще Ви се услади!






Коментари

  1. Миленка,
    чувала съм но не съм правила пюре с ряпа.Интересен вариант, много ми е интересно какъв е вкуса на това зелнчуково пюре.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Готвя свинско със сурова туршия и ни е много вкусно. Това предложение с мариновани зеленчуци и пюрето определено много ми харесва. Ряпата е интересно предизвикателство! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, това пюренце ми стана много интересно. Такава ряпа не съм пробвала никога, в смисъл варена. Все на салатка си я папкаме :)))..Много ми е любпитно какъв ще е вкуса му.
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар