сряда, 17 юни 2015 г.

БУТЕР-ПИЛЕШКА ПИЦА


продукти:

250 гр.бутер тесто;
1 ч.ч.сварено(печено)пилешко месо;
1 малка тиквичка;
4-5 чери доматчета;
босилек;

кашкавал;


Разстиламе тестото в избраната от нас тавичка,която от своя страна би могла да е кръгла.квадратна,правоъгълна.....
Разпределяме тиквичката,която само сме измили и нарязали на тънки кръгчета.
Подреждаме и късчетата пилешко и доматчетата нарязани на половинки.
Поръсваме с босилека и печем на 160С.Топлата пица обилно гарнираме с настърния кашкавал,който изчакваме апетитно да се разтече.
Вярвам,че ще Ви се услади!



5 коментара:

  1. Ооох, само от снимките ми се прияде твойта пица,. Миленка!
    Поздравления, чудесно предложение!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленка,
    много добра идея за пица.Не съм пробвала с бутер - тесто.Но рецептата определено си заслужава.Става бързо и много лесно , може да се импровизира с продуктите и да се използва, когато ни трябва при екстрени ситуации.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Никога не съм опитвала пица с бутер тесто,чудесна идея ни предлагаш отново,Миленка!Знам си аз,че тук винаги ще намеря нещо по мой вкус!

    ОтговорИзтриване
  4. Миленка, как ги измисляш тези рецепти? Винаги интересни, различни и много вкусни! Поредната такава днес е на ход!:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Аааа, и аз искам от тази пица!

    ОтговорИзтриване