БОБ С ПРЯСНО МЛЯКО


продукти:500гр.стар фасул;1морков;1гл.стар кромид;3 кисели краставички;сол;джожден(сух или комбинация от сух и пресен) ;150-200мл.прясно мляко;около 50 мл. олио(в случая аз сложих 2 с.л.патешка мас)
В малко подсолена вода сваряваме боба, като след първото завиране, сменяме водата... Във втората вода да не забравим да сложим отново сол. Тогава добавям и 1 шепичка сушен джоджен. Количеството вода преценяме така, че когато бобът е напълно сварен да ни е една идея по-гъст от желанието....
В тиган загрява е мазнината и пускаме ситно нарязаните лук, краставичките и морков+2 черпака от водата на боба.... Когато водата се редуцира, зеленчукът е омекнал. Сипваме в тенджерката, добавяме и прясното мляко. Подправяме с останалия джоджен и оставяме да поври още 5-10 мин.
Аз го поднесох с лют пипер и оцет(лимон).
Прекрасен е, уверявам Ви!


Коментари

  1. Е, тук направо ме изненада много. Не знам дали ще направя, че на мъжО му е любим традиционния, та дали ще иска да опита се опасявам, а ми се иска аз да опитам:))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар