САЛАТА"НЕПТУН"

Тази салата е наистина едно "морско"съкровище...Цялото и изобилие би могло да я нареди с пълно право в редиците на "основните ястия".
За мен е кощунство даването на количество в състава на дадена салата,така че ще Ви споделя само вида,но не и бройки и грамажи....
За тази салата думите на Мечо Пух са най-актуални :"Колкото повече,толкова повече!"


продукти:

прясно зеле;
червена чушка;
зелена чушка;
червен лук;
морков;
сварен  бял ориз;
риба тон(консерва);
магданоз;

зехтин/олио;
лимонов сок/ябълков оцет;
сол;

:)Няма да бъда многословна......Нарязваме зеленчука.Прибавяме предварително сварен ориз.Подправяме и объркваме салата.Поръсваме отгоре с рибата тон.
Да Ви е сладко!


Коментари

  1. Богата, засищаща и много цветна салата !
    Поздрави и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, каква прелестна салатка, Миленче! Много богата и вкусна, браво! Приятна неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Ето ме, бърза съм:) Салатката е много красива и по мой вкус. Заглавието за малко да ме накара да я пропусна, не за друго, а защото не си падам по морските дарове, но добре че прочетох - така ми харесва! Непременно ще се пробва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И да се повторя и тук - май си пропуснала морковче?

      Изтриване
  4. Наистина е прекрасна тази салата,така че беше престъпление да не я споделя :),а за името .....бях провокирана от рибата:)
    Веси,благодаря за зоркия поглед,веднага се поправям:),прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар