ПРИКАЗКА ОТ АРБАНАСИ В СНИМКИ С ВКУСНО ЧЕРЕШОВО СЛАДКО
























СЛАДКО ОТ ЧЕРЕШИ на фурна



продукти:

3 кг.череши;
3 кг.захар;
2 пак.лимонтузу;
5-6 листа индрише;

Изчистваме измитите и здрави череши,изсипваме ги в голяма тава и насипваме със захар.Така оставяме да престои 10-12 часа.Аз оставям така засипаните със захар черешки от вечерта до сутринта на следващия ден.

Заливаме с 1 ч.ч. вода и пъхваме във фурната.Печем на 180С като от време на време разбъркваме.Когато сгъстяването (готовността)на сладкото е факт поръсваме с лимонтузуто и прибавяме листата от уханното индрише.Печем още десетина минутки.
Пълним бурканчетата с горещото сладко и обръщаме съдовете с капачките надолу.







Коментари

  1. Как го обичам това Арбанаси! :) Поздравления за хубавата разходка, Миленка, с която сладкото ми се услади още повече! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че допринесох за тези твои емоции,Светле!:))Прекрасна нова седмица:)

      Изтриване
  2. Снимките са невероятни..все едно аз бях там и се разхождах из уличките...Благодаря за разходката и рецептата!

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, колко отдавна съм ходила в Арбанаси...доходи ми се...Сладкото е чудно Миленче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Арбанаси стои търпеливо и те чака ,Веси:))))),прегръдки!

      Изтриване
  4. Миленче,страхотен букет от кадри,много ми харесаха,а и от сладкото ще си взема върху бисквитка!Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря,Роси!Радвам се,че съм те докоснала:)!

      Изтриване
  5. Миленче, по любими местенца ме разходи, толкова се зарадвах на тези снимки! И сладкото ти чудно, черешово, вкусно! Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щастлива от факта,че съм те накарала да се усмихнеш Кате!Прегръдки и от мен!:))))))

      Изтриване

Публикуване на коментар