КАРТОФЕНО РУЛО С ВКУСНА ПЛЪНКА


продукти:
2 бр.яйца;
1,200 гр.картофи;
50 гр.кашкавал;
3 скил.чесън;
2 стр.пресен лук;
1 ч.л.черен пипер;
1 ч.л.ронена чубрица;
1/3 ч.л.кимион;
2 щипки индийско орехче;

***за плънката:
3-4 бр.моркови;
100гр.шунка;
1 голяма червена чушка;
1 с.л.оцет от нар;
2 с.л.боровинкова редукция;
2 с.л.ябълков оцет;
2 с.л.олио;
сол;

кашкавал за поръска;


В подсолена вода сваряваме картофите като при тях в тенджрата пускаме и обелените,цели моркови и скилидките чесън.
Готовите(сварени)зеленчуци се отцеждат от течността и сварените картофчета,заедно с чесъна се намачкват хубаво(морковите ги отделяме).Омесваме картофа с двете яйца,настъргания кашкавал,ситно нарязания пресен лук и подправките.Оставяме да почине картофеното тесто,за да си "похортува" с ароматите :).
Чушката за плънката я приготвяме като я нарязваме на четири и после на парченца.Заливаме я с ощетите,боровинковата редукция и малко сол в малка касеролка.Пускаме котлона и поставяме съда.....изчакваме течността да се редуцира и оставяме прекрасно овкусената чушка да изстине.
Върху фолио(найлоново)разстиламе картофената смес на правоъгълник.В единия  край разпределяме маринованата чушка.По средата редим целите моркови,а около тях парченцата шунка.Завиваме рулото и го поставяме в тавата за печене,която предварително сме постлали с хартия.
Намазваме с олио и печем за 30-40 мин.на 180С.Топлото руло покриваме с кашкавал.
Поднасяме със салата според сезона......


Коментари

  1. Ето още едно страхотно предложение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да скромнича...,такова е!:))Голяма прегръдка,Аура:)!

      Изтриване
  2. Определено е страхотно!
    Поздрави, Миленче. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много обичам картофени запеканки! А това руло, мисля, е от този тип, но по-интересно! Затова следващия път точно по този начин ще го направя и съм сигурна в добрия ефект!
    Поздрави, Миленка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм сигурна,Бени:)С едно чесново сосче ще си паснат идеално......Чакам да споделиш резултата:)),прегръдки

      Изтриване
  4. Миленче, чудесна вкусна и красива идея!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Бети!Ястието наистина е вкусно ,а и не е сложно за приготвяне,а и не на последно место дава възможности да се разнообразява с плънката:))))

      Изтриване
  5. Здравейте,
    Много е красиво това руло. Въпросът ми е: с какво мога да заменя оцета от нар и боровинковата редукция? И откъде могат да се купят? Има ли ги в големите вериги? Сос от нар съм виждала в Лидл, но не и оцет. Приятен ден и благодаря предварително.
    Лили.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,Лили!Много ми е приятно!
      Боровинковата редукция съм я вземала от Лидл,а нароявия оцет говземам от турски магазинчета(в Пловдив вече имаме 2-3 такива)...Според мен ще се получи и с малинов оцет,виждала съм такъв в Кауфланд.
      Ще съм радостна ако съм била полезна и ще чакам споделяне на резултата:)!Прекрасен ден!

      Изтриване

Публикуване на коментар