ПИЛЕШКИ ДРОБЧЕТА С ПАТЛАДЖАН


продукти:

1 бр.патладжан;
500 гр.пилешки дробчета;
1 гл.кромид-лук;
3-4 бр.чорбаджийски чушки(1 бр."Севрия");
1/2 ч.ч.ориз;
1/3 ч.ч.фиде;
1 скил.чесън;
3-4 бахарчета;
олио;
сол;
черен пипер;
магданоз;

Пилешките дробчета се измиват и сваряват в подсолена вода с бахарчетата.Отцеждаме ги.
Патладжанът се обелва,нарязва на кубчета и се посолява.Отцеждаме черната му вода и го запържваме заедно с едро нарязаните чушки и лук.
Прибавяме ориза и фидето.Позапържваме за около 4 мин.и прибавяме дробчетата.

Пържим,разбърквайки още минутка-две,посоляваме и заливаме с 2 ч.ч. вода.намаляме температурата на котлона до пълно сготвяне.
Поднасяме със свеж,уханен магданоз и пресно смлян черен пипер.



Коментари

  1. Миленка, няма как да не е вкусно!
    Много апетитно ни го предлагаш!
    Усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)Само ако знаеш Дани колко беше вкуснооооооо?!
      Аз нарочно го качих когато свърши,че да не нахлуят гладни приятели у дома:)))))
      :)И от мен прекрасен и слънчев ден,Дани!

      Изтриване
  2. Ооо,Миленка отново грандиозна гозба си приготвила!Звучи ми адски вкусно,перфектна е!Прегръдки,мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленка, тази гозба изглежда много изкусително и така поднесена с тези тортили направо се лепнах за екрана, както ми е време за обяд :)
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  4. Миленче, много интересна рецепта, изглежда невероятно вкусно, а и съм сигурна, че е така. Слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Съжалявам, ако прекалявам, но пък какво да направя - не мога да не оставя коментар и тук - обичам и патладжан, и дробчета, а в комбинация от къде ти хрумна да ги вържеш - мнооого апетитни!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар