ЛОКУМКИ


продукти:

***тесто:
500 мл.бира;
1 ч.ч.олио;
1 с.л.бакпулвер;
брашно;

***плънка:
локум;

***
пудра захар за овалване;


Бирата,олито и бакпулвера се объркват хубаво  пресято брашно,чието количество е неуточнено....Тестото трябва да е меко и еластично.
От полученото тесто оформяме около 10 топки.
всяка топкка разточваме на кръг,който нарязваме на 10 бр.полу триъгълници.
В широката страна поставяме парченце локум и редим в тавата,застлана с хартия.
Сладките печем на 170С и още топли овалваме в пудрата захар.


Коментари

  1. Ихааааа локумки..как ще ми паснат на следобедното кафенце. Отмъкнах чинията...:)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Миленка, много обичам локумки :)
    Чудесни са!
    Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз обичам бира, но гледам и не съжалявам, че си я употребила точно по този начин ;-)

    ОтговорИзтриване
  4. Много вкусно изглеждат! Взимам си две три за обяд!
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, как ги обичааааам*)Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  6. Бирени локумки...и аз взимам едничка!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни са! Майка ми е правила с бира и бяха много вкусни :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар