ГОЛЯМА НЕМСКА ПАЛАЧИНКА "DUTCH BABY"





продукти:

5 бр.яйца;
1 ч.ч.студено прясно мляко;
1 ч,ч.брашно;
2 шипки сол;
20 капки течна ванилия;

1/2 пакетче краве масло(около 62-5 гр.);

С миксера хубаво разбиваме млякото и яйцата.Към тях добавяме захарта,солта,ванилията и малко по малко брашното.
Във фурната разтапяме кравето масло на дъното на голяма правоъгълна тава.Когато маслото замирише неустоимо и се запържи изсипваме тестото.
Печем на 170-180С до готовност.

Нарязваме палачинката и сервираме с любими добавки.






Коментари

  1. Merhabalar, çok leziz ve çok iştah açıcı görünüyor. Çok beğendim. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда толкова вкусна тази палачинка Миленка! Отдавна се каня и аз да я правя и все отлагам. Чакам от село тези дни да ми пратят пресни яйчица, и това ще е първото в което ще вложа част от тях!
    Поздрави!!

    ОтговорИзтриване
  3. Печената палачинка и на мен ми е любима. Ще трябва пак да я направя, добре подсещаш!
    Спорна седмица, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна палачинка, Миленка.И майка ми прави подобна и се консумира с удоволствие.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  5. Щом е голяма, значи трябва мъничко да е останало и за мен:)). Чудесна къдравелка се е получила. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар