СКУМРИЯ "РОПОТАМО"


продукти:

2 бр.скумрии;
1 ч.ч.грах;
6-7 бр.кисели краставички;
1 ч.ч.доматен сос(домашен);
2/3 ч.ч. (сок от краставичките+оцет);
1/2 ч.ч.нарязан праз;
2 дафинови листа;
4-5 бахарчета;
1/2 ч.ч.олио;
щипка едра сол;

Нарязаните краставички,праз и граха се объркват с доматения сос.Добавяме и олиото,сместа от оцет и краставична марина и останалите подправки.
Рибата (предварително почистена)се нарязва на дебели шайби.Подреждаме я на дъното на тенджера.Заливаме с направената смес и варим на средна до ниска температура на котлона 20-30 мин.като от време на време просто разтръскваме съда-в никакъв случай не бъркаме!



Коментари

  1. Ох, че вкусна рибка. Ропотамо съм правила по Пепи Стоева от "Храна за мойте канибали" и беше вкусна. Сега е момента да пробвам и твоя вариант. Харесва ми предложението ти, миличка! Записах си рецептичката!
    Поздрави и прегръдки от топлия Баку ( при нас все едно е пролет,зимата ми липсва):(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)Внимавай какво си пожелаваш!:)))Аля ще се радвам да споделиш резултата,макар че съм сигурна в одобрителното Ви мъркане:)!

      Изтриване
  2. Миленче,
    такава риба правим обикновено като домашна консерва и много се харесва у дома.Но и като ястие е чудесна.Аз добавям също и настърган морков и червена пиперка, чудна става.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар