ТОРТА "HAPPY"



продукти за блата:

2 бр.яйца;
1 каф.ч.кристална захар;
1 каф.ч.брашно;
1 каф.л.бакпулвер;
1 бр.ванилия;

1/2 каф.ч.течна сметана;
1 каф.ч.сок от компот;
50 гр.печен/не солен/лешник;

продукти за парфето:

500 мл.течна готварска сметана;
200 гр.кафява/мокра/ захар;
2 пак.желатин;

6-7 шоколадови бонбони с алкохол;


Разбиваме продуктите за блата .Изсипваме сместа във форма за торта с падащо дъно.Печем до готовност на 180С.
Оставяме за 5-10 мин. блата да се охлади и сиропираме със сока от компота.Когато течността попие,намазваме блата със сметаната.Поръсваме лешниците като ги разпределяме равномерно,но същевременно хаотично.


Накисваме желатина да набъбне във вода/студена/и впоследствие го разтапяме на водна баня.
Разбиваме с миксер сметаната до като стане пухкава и увеличи обема си.Прибавяме постепенно и кафявата захар,след което на тънка струйка сипваме и течният желатин.


Изсипваме крема върху блата.
Разстапяме шоколадовите бонбони на водна баня и украсяваме тортата.Аз изсипах шоколада на тънки ,успоредни ивици върху крема и с помоща на дървена клечка оформих вълнички.
Оставяме в хладилника за 2-3 часа да си почине:)
Торта стана прекрасна и много лека-не можа да пренощува у дома :))


Коментари

  1. Чудесна е ,Миленче с тези вълнички :)..и много сояно изглежда! Поздрави !
    Хубав следобед !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Ив!Прекрасен нов месец:))и прегръдки!

      Изтриване
  2. Миленче,хайде едно сочно парче и за мен-моля те!Толкова вкусна торта си направила...
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С най-голямо удоволствие,Живе!Даже имаш и допълнително:))Лека вечер!

      Изтриване
  3. оо изглежда много изкусителна
    с лешници и вълнички ...супер
    нареждам се и аз за парченце :)
    хубава вечер и спорна седмица мила

    ОтговорИзтриване
  4. Ауууу супер е! Дано е останало парченце за закъснели като мен :)))
    Хубава вечер Миленка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече сме на втора торта:))Предвидих,че ще закъснееш.....Лека вечер и прекрасен утрешен ден,Дианка:)

      Изтриване
  5. И за мен парченце моля! Тъкмо ме е хванала вечерната шоколадова абстиненция :) Прекрасна е тортата - сочна и шоколадова - от любимите! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. А, и аз се нареждам на опашката!:) Едно парченце и за мен, моля! Изглежда толкова вкусно: сочна, шоколадова, прекрасно украсена... Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси за оценката ти Кате:)Приятен да е всеки твой априлски ден:)))

      Изтриване
  7. Миленче, тортичката ти е много хубава- с малко продукти, лесна и вкусна, точно като за мен :) Хич не ме бива по връткавите торти, отнемащи 2-3 приготовления, най-много обичам такива лесни за изпълнение предложения. Взимам си и аз парченце!
    Поздрави и хубав вторник от мен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марийче,имаме еднакви мирогледи относно вида на тортичките:)))Прегръдки и благодаря за прекрасното ти пресъствие сред моите приятели:)

      Изтриване

Публикуване на коментар