КАКАОВ КРЕМ С ШОКОЛАД


продукти:

500 мл.пресно млеко;
3 с.л. захар;
50 гр.млечен шоколад;
1 пак.каккаово нишесте(без захар);

орехи за поръсване;

В студеното млеко разтваряме нишестето и прибавяме захарта.
Слагаме тенджерката на котлона и не спираме да бъркаме.Когато вече кремчето е почти готово прибавяме и шоколада(в случая аз сложих"Милка" с карамелен пълнеж).
Разпределяме в купички,които поръсваме с начупени орехови ядки.
Лек и фин завършек на приятно похапване или една чудесна компания на горчивото кафе е това кремче:)!

Коментари

  1. Искам и аз една такава пълнена ябълчица с вкусно кремче,Миленка!Прекрасен и слънчев ден пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. И за мен ако може-обичам такова кремче...

    ОтговорИзтриване
  3. И аз на опашката за кремче, защото съм слушкала много:) изглежда неустоимо! Поздрави, Миленка и хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Ей,послушанките.......Вземайте и хапвайте:)))Прегръщам Ви!

    ОтговорИзтриване
  5. Леко и вкусно кремче!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Закъснях за това вкусно кремче,но си записвам рецептата!
    Миленка,чудесна идея за бръз десерт!
    Поздрав с прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Хайде сега, след еклерите на Мира и шоколадовото кремче тук:)
    Вкусоя след вкусотия! Добре че само гледам а не хапвам:)))
    Поздрави Миленка!Кремчето ти е чудесно и с нищо не виновно:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар