МЛЕЧЕН КРЕМ С ИЗВАРА


продукти:

1 л.прясно мляко;
1 ч.ч.извара;
3 бр.жълтък;
1 2/3 ч.ч.захар;
1 ч.ч.брашно;
60 гр.краве масло;
есенция"Аmaretto";

В 1/2 от млякото сипваме захарта и жълтъците.С миксер хубаво разбиваме и към течността прибавяме изварата с брашното.
Останалата половина на млякото сипваме в тенджерката,в която ще приготвим десерта и включваме котлона.Пускаме маслото и когато тръгне да завира на средна струйка сипваме млечно-изварената смес и капките есенция, разбъркваме с дървена лъжица.Бъркането продължава до сгъстяването на крема.
Разпределяме в удобни чаши(купички)като ако преценим гарнираме със сладко.
Прекрасен,плътен крем....Препоръчвам Ви го:)!

Коментари

  1. Ох написах коментар, върнах се да видя картината и го загубих. Хайде пак :)
    Обичам извара и ще пробвам кремчето. Изглежда ми вкусно.
    А картината на кого е ? Изглежда цветна и свежа и в никакъв случай не типично-мрачна-есенна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ми е приятно ако го направиш,Кайти и разбира се да споделиш дали и на Вас е харесало това кремче - колкото на нас:)).
      А,картината просто ме плени някъде в пространството и не знам кой е творецът,но съм запомнила заглавието и:"Целувка".

      Изтриване
  2. Миленче, много ми харесва новата визия на блога ти - уютно и с характер, поздравления! Не знам защо напоследък всички "облякоха" блоговете си в бяло - изгуби им се чара и индвидуалността.
    Чудесен десерт, поднесен с красива лъжичка! Как да не му стане топло на човек!
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прегръщам те и аз ,Мими:)Радват ме суперлативите ти.

      Изтриване
  3. Миленче,много ми допада кремчето,нямам съмнение,че е супер!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар