КЪЛЦАНА БАНИЦА

Веднъж бях Ви споделила,че в импровизациите ми се раждат уникални неща:))(така говоря когато съм в скромния си период).....,та тази баница е ШЕДЬОВЪР!
Кръстих я с това непренциозно име ,но със сигурност би и отивало някакво засукано заглавие.Много е вкусна и сочна!Ако имаше как бих Ви почерпила,но най-сигурния начин да я опитате е може би да си я направите:),а това горещо Ви го препоръчвам!


продукти:

1 малък пакет кори за баница;
2 бр.яйца;
150 гр.бяло саламурено сирене;
50-60 гр.кашкавал;
4 триъгълничета топено сирене;
синьо сирене с големината на орех;
1 1/2 ч.ч.пресно млеко;
1 ч.ч.кисело млеко;
1 ч.л.бакпулвер;
1 шепа дребни орехови ядки;
олио;

Намсляваме тавичката,в която ще приготвяме баницата.Пълним я с предварително нарязаните на ивици кори.Върху тях натрошаваме саламуреното сирене и разпределяме топеното сиренце.В киселото млеко погасяваме бакпулвера и хубаво разбиваме с яйцата.Прибавяме и пресното млеко,настърганите кашкавал и синьо сирене.
Поръсваме и орехите.Заливаме с млечната смес и пак ливваме малко оливце.
Печем на 170С до готовност.





Коментари

  1. Миленка! Сега пък и баницата ти ме удиви:). СТрахотна си мила, поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. С толкова сирена е направо грандиозна,Миленка,много ми харесва!Прегръдки и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, страхотна идея. С тази сирена и кашкавал в нея, вярвам, че е страшно ароматна и богата. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Ха, Миленче, и аз така скромно подходих преди малко с едно телешко :)), ама не си признах..
    Ще се пробва този шедьовър да знаеш - готви се за поласкаване на егото.

    ОтговорИзтриване
  5. Морско"Мерси!",момичета:)))
    Сигурна съм ,че ще си оближете пръстите!

    ОтговорИзтриване
  6. Миленка, много богата на сирена, баница!
    Ще се опита на всяка цена!
    Поздрави от морето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))))Ооооо и аз съм на морето,не знам кога ще се прибирам в Пловдив:))
      Дани,а баницата наистина е много-много вкусна!
      Прегръдка:)!

      Изтриване
  7. Че съм правила баница с нарязани кори, защото доста бяха поизсъхнали (:)), правила съм. Но с плънка от синьо сирене дори не съм си помисляла да забъркам! Много интригуващо, пък и като казваш, че е "шедьовър" - ще трябва да се опита :)
    Хубава вечер, Миленка!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар