ЗДРАВОСЛОВНА СУПА С ПШЕНИЧЕНИ ТРИЦИ



Ако Ви кажа,че нарочно сготвих тази супа,ще Ви излъжа!Тя си беше чиста проба разчистване на продуктовия шкаф:)))),ноооооо резултатът бе превъзходен!Получи се една плътна,богата на аромат и вкус супа,която от своя страна не блестеше с визия,но въпреки това вече тази супа няма да е СЛУЧАЙНА  на нашата трапеза!

продукти:
5 с.л.пшеничени трици;
1/2 ч.ч.булгур;
50 гр.шунка;
1 гл.кромид лук;
1 бр.голям морков;
2 скил.чесън;
5 с.л.олио;
сол;
кимион;

50 гр.саламурено сирене;
магданоз;

***застройка:
1 бр.лимон-сок;
1 бр.яйце;

Настъргваме моркова и скилидките чесън.Запържваме ги за 3-4 мин.в загрятото олио заедно с наситнения лук и кубчетата шунка.Сипваме и триците,позавъртаме за още минутка две.Заливаме с 1,5 л.вода.Посоляваме и изсипваме измития булгур.Подправяме с кимиончето и варим до готовност и сгъстяване.
Застройваме с разбитото яйце с лимоновия сок.
Поднасяме с натрошено сиренце и магданоз(в момента на снимките намах)!


Коментари

  1. Миленче,такива трици преди ядох с кисело млекце и ми харесваше.
    На супа предполагам, че е вкусничко. Пък и щом има шунчица :))))
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, че вкусничко... Гребвам с голямата лъжица. :)
    Поздрави, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно! Поздрави Миленче!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересно. Винаги съм се учудвала на твоите експерименти в кухнята, Миленка. Вкусен резултат и този път. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. :))))Усмихнат ден момичета и много Ви благодаря ,че ми гостувахте:)!Супата е всичко това,което съм описала,така,че си я направете,няма да сбъркате!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз си ги правя такива експерименти! Вместо фиде или ориз, прибавям овесени ядки, ама виж за овесени трици не съм се сетила! :) Ще ти открадна идеята за да уплътня някоя зеленчукова супа!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар