четвъртък, 18 септември 2014 г.

МЛЕЧНА ЧОРБА СЪС СВИНСКИ КРАЧЕТА И УШЕТА:)





продукти:

2 бр.свинси крачета;
3 бр.свински уши;
1 л.прясно млеко;
30 гр.краве масло;
1 с.л.червен пипер;
щипка черен пипер;
сол;

В херметическа тенджера сваряваме свинските крачета и уши в подсолена вода.


Сварените крачета почистваме от кокалчетата и заедно с нарязаните на ситно ушички ги пускаме в съд,в който шредварително сме изсипали прясното млеко.Сипваме и от бульона.

За десетина минутки оставяме чорбата да покъкри,след което изсипваме запържения пипер в кравето масло.
Овкусяваме с черен пипер,а при желание от наша страна сервираме за добавка и счукан чесън в оцет.......
Бон апети!


20 коментара:

  1. Миленче, страхотна супичка!
    Много много апетитно изглежда!
    Интересна идейка с прясното мляко...ммммммм...за студените дни си е тамън...:))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааааа и за не чак токова студените дни:)
      Прегръдки,Аура и спокойна нощ!

      Изтриване
  2. Ох, като захладнее и като се започне с тези вкусотии, Миленка, много изкушаващо си я приготвила супичката, чудна, чудна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ейййй,рожденичке:)))Приказно е :вън-студ,а вътре тихичко си къкри чорбичката...........

      Изтриване
  3. Миленка, есенната вълна леко ни завихря, стана ми едно такова топличко! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сгряваща и вкусна е тази чорбичка,Павлинче!Поздрави и от мен:))))

      Изтриване
  4. Уютно и вкусно е при теб, Миленче! Прекрасна супичка. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Танче!Много ми е приятно винаги когато ме посещаваш:)!Лека вечер!

      Изтриване
  5. Миленче, те това е моята пача, дето писах при Аля, че се прави задължително за именния ми ден на 01.01., съвсем същата!
    Ти щоооо по това време:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Щото студ захвана,Веселушке-дружке:))))))

      Изтриване
  6. Прилича на свинско шкембе! Вкусотия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вкусотия на квадрат,Траянче.....Прегръдки!

      Изтриване
  7. Много интересна супичка, Миленка! Само за нашия тате...И на мен ми заприлича на шкембе. Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не,Радост...приликата е лъжовна:)!Радвам се ,че ще доставим радост,Радост:)))))))

      Изтриване
  8. Дъщеря ми току-що ми заяви, че с удоволствие би си хапнала от този деликатес, Миленче! Май ще се купуват свински крачета и ушички... :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. И аз бих си хапнала с един хубав апетит. Прилича ми на нещо между пача и шкембе чорба, а хресвам и двете. Комбинирани - страхона идея, Миленка. :) Поздрави и да живеят НЕпредразсъдъците. ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Дали е останала една порцийка :))). С удоволствие бих си хапнала.

    ОтговорИзтриване