ЛАПАД С ОРИЗ


 продукти:

200 гр.консерва от лапад
1 ч.ч. ориз;
1 гл.кромид лук;
1-2 бр.моркови;
2 с.л.сух джоджен;
черен пипер;
олио;
сол;

яйца;

Покриваме дъното на тенджерка с олито и когато се загрее сипваме наситнените лук и моркови,заедно с ориза.Завъртаме няколко пъти и прибавяме лапада.Посоляваме и след около 4 мин.дърпаме от огъня.Поръсваме с джоджен и пипер.
Изсипваме в тавичка и заливаме с 3 ч.ч.вода.Печем ястието на 180С и 5 мин. преди да изключим фурната правим с помощта на лъжица гнезда,в които чукваме определения от нас брой яйца.
Аз поднасям това ястие с чесново кисело мляко.



Коментари

  1. Миленче,много обичаме лапад с ориз,но не съм слагала яйца отгоре.С тях ще е още по-вкусно....
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна вкуснотийка си сготвила, Миленка! Не ми беше хрумвало да слагам яйца, но много ми хареса. А консерва лапад откъде?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всяка година майка ми ми слага лапад в бурканчета за зимата и така в студа се радваме на ястия с негово участие.
      А ястието е прекрасно...Лапада може спокойно да сменим и със спанак и така е чудесно.Прегръдки,Валя:)

      Изтриване
  3. Интересна комбинация на лапад и яйца на очи, чудно поднесена.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  4. Обожавам го, Миленка!
    И каква е тази консерва от лапад,
    или ти си го консервирала?
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Майка ми ме зарежда с лападовите консерви,Дани ...Спокойна нощ и спорен утрешен ден:)

      Изтриване
  5. Обожавам лапад с ориз! Предпочитам го по принцип на супичка, ама така сервиран, с това яйчице... Е, определено огладнях, Миленче. :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. С тези пролетни зеленийки само ме караш да си мечтая, Миленче! Който си няма лапад, само да се облизва остава :(
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Това го обичам:), ама си нямам консерва от лапад:(

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар