СЛАДКО ОТ ЧЕРЕШИ 2015-та



Вярвам,че няма човек който да не обича това класическо сладко,а и със сигурност с тази си публикация нямам идеята да "открия топлата вода":)....Всъщност провокация за писането на рецептата бе ароматът който се носеше докато  вреше този елексир .Поразгледах какви зимнинки съм споделяла и установих,че с този етикет нещата се броят на пръсти:).
Та ето моето ,тазгодишно,черешово сладко:

продукти:

2 кг.череши;
2 кг.захар;
кората на 1/2 лимон;
1 ч.л.лимонена киселина;


Почистваме (в случая аз махнах костилките с кламер:))черешите и в съда,в който ще ги варим се посипват със захарта.Оставяме за половин-един час и поставяме тенджерата на котлона.
Когато започне врането идва и моментът за отпенване.
Когато започне да се сгъстява пускаме лимоновите обелки.При достигане на точната гъстота овкусяваме и с лимонтузото.Насипваме горещото сладко в бурканчетата,които обръщаме за вакуум.
Наслаждавайте се на номадско лято със съмочувствието,че сте готови за зимния,домашен уют!






Коментари

  1. Много апетитни снимки, Миленче! И тези нежни пробляскващи звездички върху черешките... вероятно е фотошоп, но е много фино пипнато! И апетитно! Прияде ми се такова сладко, ще взема да купя череши докато има, че да си направя и аз.
    Поздрави и в тази жега - прохладен ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)))Няма фотошоп,Валя!Просто слънцето изигра роля(огледа се в лъскавите черешки).Наистина не се помайвай като мен,че и аз щях да изпусна влака........Прегръщам те Валя,прегръщам те Ира!

      Изтриване

Публикуване на коментар