ПАНГАСИУС С ПОДПРАВКИ И СКАРИДИ



продукти:

3-4 филета пангасиус;
1 щипки суха мащерка;
5 щипки риган;
2 щипки лют пипер;
2 щипки сол;
1 щипка черен пипер;
олио за пържене;

200-300 гр.скариди;
80-100 гр.краве масло;
1 вр.магданоз;
1 лимон(сок);
сол;


Филетата разрязваме на три напречно.Поръсваме с коктейла от сухите подправки и оставяме за 10-15 мин.да се отпуснат ароматите.Пържим в силно загрято олио и отцеждаме готовите рибни филенца върху домакинска хартия.
В силно загрятото краве масло запържваме за кратко скаридките до порозовяване.Добавяме нарязаната връзка магданоз и заливаме с лимоновия сок.Оставяме на котлона за 2-3-4 минутки,посоляваме и сме готови....
Поднасяме рибно филе,покрито с ароматната скаридена заливка.
Да Ви е вкусно!



Коментари

  1. Пенгасиусът не е моята риба, но не мога да подмина чудесните ти снимки, Миленка. Страхотни са и провокират едни ми ти мисли...! Скаридки, море, Узо, охооо! :))
    Поздрави на морето и прегръдка за теб, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също не съм от върлите му фенки,но ми попадна и се наложи да творя върху него :) Определено в това ястие го преоткрих като нелош рибен преставител.И аз те прегръщам мило,Ирме,надявам се да усети морския полъх :) :) :)!

      Изтриване
  2. Миленка,
    пангасиусът е вкусна риба, но зависи как е приготвен.Е, твоята рецепта със скариди определено е много вкусна и интересна.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ,наистина комбинацията е прекрасна!Слънчев август,Ели! :)

      Изтриване

Публикуване на коментар