ПИЛЕШКИ РУЛАДИНИ

За тези прекрасни руладини няма да съм подробна около въпроса с мерните единици,но пък имайки предвид,че сте прекрасни домакини смятам тази липса като"бял" кахър:)))).

продукти:

пилешко филе;

**за маринатата:
зелен лук;
магданозени дръжки;
сол;
соев сос;
горчица;
кетчуп;
олио;
черен пипер;

***за плънката:
краве кашкавал;
кисели краставички;

****за панировакта:
яйца;
бяло брашно+царевично брашно;

****за пържене:
олио;

От пилешкото филе оформяме тънки пържолки,които оставяме за 2-3-4-5-.....:)))часа да се гушкат в обърканите и едро нарязани продукти ,съставляващи маринатата.
Почистваме пържолките от полепнали зеленчуци.
Върху всяко месце поставяме кашкавалче и парченце(дълго нарязано)краставичка.Завиваме на рулце.
Потапяме руладината в брашнената смес и после в разбитите с малко вода яйца.
Пържим в силно загрято олио.
Поднасяме с лимон;чеснов сос;кетчуп.....според вкуса ни.








Коментари

  1. Миленка, много вкусно изглеждат! Някои рецепти нямат нужда от мерни единици, идеята е важна:). Страхотна си, браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесаха този и предишната рецепта! Идва студеното време и само за предложения с месце се оглеждам :) Записах си и двете! Това с маринатата с магданозени дръжки много ме заинтересува - все ме гризе съвестта, че хвърлям нещо, което може да се използва по някакъв начин :) Благодарности за тази идея!
    Хубав ден, Миленка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо,и аз преди години най-безжалостно хвърлях дръжките на магданоза,но вече си ги ползвам във бульони и маринати....поостарях и поумнях:)))))
      Ще ми е приятно да се довериш на моите рецепти,Бени!

      Изтриване

Публикуване на коментар