ИЗОБИЛИЕ ОТ КАЧАМАК

У дома всички обичаме качамак,но като се замислих от миналата година не съм приготвяла това прекрасно ястие.Така ,че нещата се наредиха от само себе си..........
продукти:за 5-6 порции;
400 гр.фино царевично брашно;
1 с.л.сол;

продукти за добавките:
300 гр.бекон;
5-6 бр. яйца;
1 бр.домат;
150 гр.козе/краве/ сирене;
1 ч.л.чесън на прах;

50-60 гр. краве масло за запържване;

Във заврялата,подсолена вода/1.800л./ постепенно сипваме царевичното брашно...сваряваме качамака според указанията на пакета.Трябва качамака да се отделя от стените на съда.
Половината от готовата смес аз я разпределих върху леко влажен найлон във формата на квадрат с дебелина 1 см..
Другата половина я разпределих върху бамбукова подложка,покрита с фолио или найлон и навих като суши:).
Оставяме качамака хубаво да изстине и когато това стане нарязваме на парченца.

Добавките приготвяме така:

1-ва добавка: Нарязваме бекона и го запичаме на сух тиган;

2-ра добавка:Натрошаваме сиренето,поръсваме със сухия чесън и прибавяне нарязаната месеста част на домата;

3-та добавка:Пържим яйцата във варианта-бъркани:)


Преди поднасяне пържим в масло парченцата качамак от двете страни.
Предварително се извинявам за лошите снимки,но реших ,че те не са причина да пропусна публикацията:)))
Да Ви е вкусно!



Коментари

  1. Много вкусно и любимо ястие! Само веднъж съм го пържила така и много ми хареса, но си иска и още занимавка, а няма кой да ме чака - толкова го обичат, че ме пришпорват чак! :)
    Хубава вечер, Милена и весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иска си врътня,но си струва:))))Прегръщам те и ирма и благодаря,че ми погостува:)Прекрасни,снежни почивни дни!

      Изтриване
  2. Със Здравчето сте се наговорили с тези качамаци! :)
    И твоят вариант е много вкусен и ще се прави!
    Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да забелязах,че и Здравчето е въртяла качамак:))Ами ти не му мисли....запретвай ръкави:))))))
      Чудесни събота и неделя,Тили!:)

      Изтриване
  3. Миленка, какви екстри само си приготвила! Аз позакъсняла се нареждам:) Опитах на Зичето, ама си взимам и от този, страхотен е! Поздрави с пожелания за хубава неделя!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар