СУПА СЪС СВИНСКО МЕСО И ПРОСО


 продукти:

800 гр.свински бут;
1 ч.ч.белено просо;
1 гл.кромид лук;
1 червена чушка;
1 зелена чушка;
3-4 с.л.сушен кервиз;
1 ч.л.черен пипер(млян);
50 гр.краве масло;
сол;

***застройка:

1 ч.ч.кисело мляко;
1 бр.яйце;

лют червен пипер за допълнение при желание;

В подсолена вода,овкусена с 1 с.л.сух кервиз сваряваме свинския бут.Вече добре сварено,накъсваме месото.
В бульона прибавяме ситно нарязаните зеленчуци,месните късчета и просото.Добавяме и останалия кервиз.
Готовата супа застройваме и подправяме с уханния,пресносмлян черен пипер и кравето масло.

Сухия кервиз при всички положения бихте могли да замените със свеж такъв.



Коментари

  1. Никога не съм приготвяла супа с просо, но идеята много ми допадна :). Чудесна супа Миленка! Поздрави и успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз така, супа с просо не съм правила, но като гледам как вкусно изглежда... Прекрасен ден, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленче, ще те призная за царица на уютните супички... Всеки път ме изненадваш, и всеки път приятно. Чудно е и сега при теб!
    Усмивки. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Миленче, снимките са толкова изкусителни, че ми идеше да си дръпна едната паничка и да изям ароматната супичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Моето просо стои в шкафа и чака да бъде приготвено, но не се бях сетила, че мога да го добавя към супичка. Много ми хареса идеята ти, Миленка :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар