СПАНАЧНА САЛАТА



продукти:

500 гр.спанак;
500 гр пилешки гърди;
2 бр.авокадо(средн големина);
100 гр.орехови ядки(запечени);

***дресинг:

1 лимон(сок);
1/2 каф.л.настърган джинджифил;
1 морков;
2 скил.чесън;
50 мл.олио;
сол;

Спанакът се измива и подсушава.Пилешките гърди се сваряват в подсолена вода и се нарязват.
В удобна за разбъркване купа изсипваме свежия накъсан спанак,пилешкото,резаните авокадо и ядките.Заливаме с дресинга,който сме приготвили от настърганите джинджифил,морков и чеснови скилидки,лимоновия сок и олиото.
Поднасяме и се наслаждаваме с добра компания на великолепната салата,която спокойно може да бъде и пълноценен обяд!




Коментари

  1. Миленка,
    салатата наистина е великолепна, става и за обяд, и за вечеря.Чудна е, ще я направя и аз.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Миленче, приемаш ли гости (натрапници)? :) Тази салатка е прекрасна, идеална просто. И как би ми се усладила... Да взема да си я направя, вместо да говоря толкова, нали... :)))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Миленка, влюбих с в тази салата. Точно като за мен е.Утре ще си я спретна. Гърдите ще си ги пекна на грил тигана.Свежо предложение :)
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Голяма вкусотия е станала! Непременно ще я пробвам, Миленка! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна салатка, свежа и диетична! Поздрави, МИленка!

    ОтговорИзтриване
  6. И на мен допадна салатката ти, Миленче!

    ОтговорИзтриване
  7. Свежо, вкусно и точно като за мен:). Поздрави, Миленче!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар